Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Subtotal: 0,00 Lei

Categorii

Intrebari frecvente

Cat costa livrarea produselor?

Taxa de transport pentru comenzile sub 250 de lei este de 22 de lei.

Comenzile cu valoarea mai mare de 250 de lei beneficiaza de transport gratuit.

Cand primesc produsele?

Produsele se livreaza in cel mai scurt timp dupa comanda. De regula, acestea ajung intr-o zi, maxim doua zile lucratoare. Programul de livrare este de luni pana vineri, intre orele 9 si 17:00.

Cand sunt procesate comenzile?

Daca plasezi comanda pana in ora 14:00, comanda va fi procesata in aceeasi zi . Daca comanda este plasata dupa ora 14:00, comanda este procesata si trimisa a doua zi lucratoare. Pentru comenzile efectuate incepand cu vineri, ora 17:00, pana duminica, procesarea va incepe de luni iar livrarea se va face marti, cel tarziu miercuri.

Ce se intampla daca pretul produsului se schimba, de la momentul in care am plasat comanda pana la momentul livrarii?

Pretul produsului comandat va fi intotdeauna cel afisat in momentul in care ai plasat comanda.

Care este avantajul comenzii online?

Comanda online pe http://www.hobbychef.ro prezinta o serie de avantaje. In primul rand, vei descoperi ca poti sa faci comanda la orice ora din zi sau din noapte, aceasta fiind preluata cat se poate de repede. Rezervarea produselor se face la inregistrarea comenzii, daca acestea sunt in stoc, produsele ajung la tine acasa, in cel mai scurt timp posibil. Site-ul nostru este optimizat pentru dispozitivele mobile asa ca poti comanda oriunde si oricum, de pe computer, laptop, tableta sau smartphone.

Cum pot plati?

1. Card online MobilPay
Cea mai simpla si rapida metoda de plata. Plata cu cardul online se face prin serviciul de procesare plati Netopia Payments si are loc in conditii de maxima securitate prin mediul de tranzactionare 3D Secure. Siteul nostru nu salveaza nici o informatie legata de cardul dumneavoastra. Sunt acceptate carduri de debit si de credit Mastercard sau VISA.


2. Poti sa platesti la primirea comenzii,catre curierul care efectueaza livrarea.

Pot ridica personal produsele?

Sigur ca da, tot ce trebuie sa faci este sa precizezi ca doresti sa ridici produsele din sediile Bilancia.

Vezi lista completa aici.

Unde pot face reclamatii?

In perioada de garantie, http://www.hobbychef.ro raspunde de calitatea produselor. Reclamatiile se vor formula in scris sau telefonic, in maxim 48 de ore de la receptionarea comenzii. Reclamatiile se fac prin contactarea departamentului de relatii cu clientii, fie pe adresa info@hobbychef.ro fie telefonic la 0720.440.311.

Datele mele sunt in siguranta?

Toate datele cumparatorilor sunt in deplina siguranta, conform legii nr 677/2001. Acestea vor fi folosite doar in scopul declarat acestui site http://www.hobbychef.ro nu promoveaza spamul, asadar, ne obligam sa nu facem publice datele primite si sa nu vindem bazele de date cu informatii referitoare la contactele personale ale clientilor.

Cum procedez in cazul in care vreau sa returnez un produs?

Cererea de retur va contine informatii cel putin cu privire la:

- numar comanda si data emiterii comenzii;

-date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la plasare comanda online pe http://www.hobbychef.ro

- seria si numarul facturii fiscale, data emiterii facturii fiscale ce face dovada achizitionarii produsului/produselor.

- cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e)

Cerea de retur se va trimite la adresa info@hobbychef.ro

In cat timp de la primirea produsului pot trimite cererea de retur?

Dreptul de retur in termen de 14 zile este reglementat de Ordonanta de Urgenta 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza clientilor persoane fizice, care au achizitionat produse online de pe site-ul www.hobbychef.ro

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online si livrate prin curier.

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Care sunt conditiile de retur?

Produsul returnat trebuie:

Sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

In ambalajul original cu toate accesoriile si consumabilele aferente (daca este cazul, inclusiv manuale, cd/dvd-uri, certificate de conformitate si garantie, etc);

- cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, aviz de insotire. certificat garantie, certificat de conformitate, etc);

- fara a prezenta urme de uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si consumabilelor ce insotesc produsele returnate ;

Ce fac daca vreau sa schimb un produs?

Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur si presupune inlocuirea produsului, Vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou al modelului specificat in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

Am alte intrebari, cui trebuie sa ma adresez?

Iti stam cu placere la dispozitie pentru orice intrebare sau informatie. Ne poti contacta la numarul de telefon 0720.440.311 de Luni pana Vineri intre orele 8:30-17:30.